Ipekyuksel aynı dertten müzdaripim canım. 3-4 gün grip geçirdim, doktorun verdiği ilaçlar vücudumda alerji yaptığı için bıraktım, göğsüm hırıl hırıl. Ve yatınca başlıyor öksürük dediğin gibi. Bal biraz iyi geldi gibi ama kesin bi çözüm yok gibi. Geçmiş olsun. Allah şifa versin sanada.