Eda22elis Bebek yatağı ve beşigi ayrı ayrı alan var mı acaba ? Ben bir tane park yatak alip yatak odasına kurmayi düşünüyorum beşiği de salona kurmayı düşünüyorum ama 2 tane alma diyen var kararsız kaldım siz nasıl yaptiniz ?
cerenmina Eda22elis valla ben anne yani park beşik alacağım 3-4 yaşına kullansın diye. Ama kayinvalidem oda takımı da aldı. Montessori yatak aldık. Bence kimseyi dinleme. Durumunuz varsa nasıl istiyorsan öyle yap.
Dilekcnkn Eda22elis Amedan sepet beşik aldım odadan odaya kolay geçsin diye birde büyüyen beşik aldım
Znur1997 Eda22elis bız 1 tane tavana asılan hamak kullandık park besıkte odamızdaydı hareketlenınce de onda uyutur gerı odama park besıge koyuordm veya babannemız yer mınderı yaptı onds uyurdu
Mmeelliikkee Eda22elis bizde sadece park yatak yatak odası için .. birde anakucağı var odalar için .. ama hamak beşik tarzı daha portatif şeyler var bence salon için ana kucağı hamak vs tarzı bişi düşünün kendi odası değilse çok gerekli değil gibi salonda .