1999luanne https://www.hizliresim.com/20awd9a Yenidoğan hastane çıkışı diye geçiyor pamuk içinde zıbıni yok ama bu şekilde setler var hep 40tl fiyatı çok Uygun değil mi? Siteden alışveriş yapan varmı