Merhaba kızlar, çok fazla öksürük ve baş ağrısından dolayı doktora gittim. Bebeğin kaç gündür hareketleri azaldı. Strese girmiş bebişim:( Dr iyileşince şeker yüklemesi yapalım suyun birazcık fazla dedi. Bebeğin kilosu 1064. Bence normal. Ben şeker yüklemesi yaptırmayı düşünmüyordum halbuki🤔 normal mi sizce