Birmelekannesi_38 Sevdaoz Canim geçmiş olsun bendimde 29+0 Ken 2 cm açılma var dediler hastanede yattım ciğer gelistirici vurdular şimdi şükür 33 olduk stres yapma haftan gayet iyi masallah
Mmeelliikkee Sevdaoz normalde takiplerinizde de bir gerilik yok haftası ile uyumluysa sorun yaşamazsınız inşallah belki bir kaç gün takip ederler gelişimini tamamlamıştır.. ablam 36 da doğum yaptı 2400 gr hiç sorun yaşamadık çok şükür sağlıkla kavuşun inşallah ♥️
neslican0644 Sevdaoz ben ilk kızımı 35+1 de doğum yaptım şuan 7 yaşında ve gayet sağlıklı çok şükür. Hiç telaşlanmayın zaten kilosu 2500 üzeri olursa küvez ihtiyacî felanda olmuyor. Tek sorunumuz benim sütüm 3 gün gelmemişti o zorlamıştı
Alone Sevdaoz cnm ben burda okudum ama kimdi hatırlamıyorum hatta daha dünde gördüm postunu. 24 haftalık 490 gr doğurmuştu yanlış hatırlamıyorsam. Hala hastanedeymiş ama 1890 gr olmuş ve durumu iyiydi sanırım.endişe etme hafta olarak da çok erken değil. Biraz solunum sebebi ile belki küvezde kalması gerekir o kdr rabbim yardımcın olsun
Prensannesi14 34.haftalıkken bi tanıdığım doğum yaptı bebeği şuan da gayet sağlıklı. Yalnız doğduğu zaman bebek memeyi reddediyorsa emzirdikten sonra kusuyorsa vakit kaybetme mamaya başladı emzirmek için zorlama. Yoksa çok yavaş toparlıyor bebek kendini
Sevdaoz Birmelekannesi_38 inşallah benimde gecikir 38.39 da doğum yaparım açıklık olunca çok endişelendik
Ipek123 Sevdaoz Merhaba umarım saglıkla kucagınıza alırsınız ne sıkıntıyla gittiniz de acıklık anlasıldı alttan muane etmeden de farkediliyo mu rutin ultrason kontrollerinde ?
Sevdaoz Ipek123 karin agrisiyla gittim önce aralıklı sonra sabit olan nts baglandım sancim orda cikinca alttan muayne sırasında 2 cm açıklık olduğunu gördüler ciğer geliştirici vurdular bebek için geciktirici vurdular
arzubldk Sevdaoz benimde 36da 1 cm açıklık vardı bugün 38 olduk hala ne giden var ne gelen hatta daha benim bebek dönmedi bile makat geliş