Bebeğimin suyunun azalmış olmasından dolayı 40. haftayı göremeyeceğim dedi doktor en fazla 38. haftaya. Kadar ilerleyebiliriz dedi sonra suni sancı verip bebeği alırız dedi. İlk doğumun pek bir şey bilmiyorum o yüzden burada tecrübeli annelere sormak istiyorum 37. haftada ya da 38. haftada bebeğin sancısı kendisi gelebilir mi Soni sancı ile gerekli mi bu haftalarda bebek kendi sancısıyla gelmez mi yani