Aryaser Merhaba bugün detaylı ultrasona girdim özel hastanede ama çok kısa sürdü 10 dk bile sürmedi doktorum herseyini hızlıca inceleyip anlattı fakat bir kaç arkadaşım yarım saat 40 dk sürdüğünü söyledi kafam cok karıştı sizlerin ki ne kadar sürdü acaba
Denizz01 Aryaser benim de yarım saat falan hemde sah damarına kadar inceledi doltor , aort damarı beslendiği kana kadar 365 tl de fiyat aldılae
Nilayselva Aryaser 4 gün önce istanbul erdem hastanesinde girdim 40 dakikadan fazla sürdü benim de sürdü de sürdü çok iyi bi doktordu gerçekten herşeyi gösterdi artık bana gına gelmişti dirsekten kola kadar kemik 5 parmagi 5i çok ayrıntılı inceledik
Aryaser Denizz01 hmmm napsam bilemedim 🙁 başka doktorada mı gitsem sasirdim acaba sizin kacinci haftada oldu??...
Aryaser Nilayselva kemiklerine benim doktorumda baktı parmaklarına falan ama bana tek tek saymadi ben hepsini gördüm dedi kafam cok karisti kisa sürünce 🙁
Srplmcht Aynen bi yarim saat suruyor en az.hatta benim bebegin sirti dönüktü bi yarim saat bakti prof sonra bide 1 hafta sonra gel tekrar karin bolgesindende bakmamiz sart dedi 1hafta sonra gittim tekrar bi yarim saat daha bakti inceledi damarlarina kadar bakiyorlar hemde🙃
Hulyarecep Aryaser niye o kadar az sürdü benim 40 dakika baktı bebek dönmüyor diye ara verdi diğer kısma da 20 dakika daha baktı damardan parmak uçlarına kadar incelemesi lazımdı canım hangi hastaneye gittin ne kadar verdin 🙄
Busrasahin7714 Aryaser benimki 1 saat surdu ikiz bebeklerim oldugu icin yarim saat birine bakti yarim saat birine
Imraninannesi Aryaser canım ben devlette yaptrmistim benim de seninki kadar sürmüştü çok az yani. Acaba ozeldekiler para verdikleri için dr çok mu detaylı incelemis🤔 bizm bu kadar kısa surmus
Aryaser Imraninannesi Bende Özel hastaneye gidiyorum doktorumun makinesi cok iyi baska bir yere göndermeme gerek yok dedi sadece 110 lira muayene ücreti verdim o kadar 🙄
EceAydn Aryaser bende dün girdim. 20 dakika sürdü. Hepsini tek tek gösterdi bana ama dudağını işte beynini, kalbini. Her şey yolunda dediyse bence tekrar gitmenize gerek yok :) bende uzun sürer diye okumuştum ama endişelenmeye gerek olduğunu düşünmüyorum
Aryaser EceAydn tek tek sordum hatta parmaklarini tek tek saymicakmiyiz dedim gerek yok ben herseyini gördüm herseyine baktim dedi ama benim icimde soru isareti kaldi 🙈 tesekkur ederimm