Melisaaaa
Merhaba, benim bebeğim de de 18.hafta da görülmüştü kalbinde parlaklık, ama doktorum panik yapmamı bu gebeliklerin birçoğunda görülebilecek bir durum olduğunu ve zamanla küçülerek yok olacağını söylemişti.. ve nitekim de öyle oldu🙏🏼 Oyüzden lütfen panik yapma bol bol dua et❤️🙏🏼