Kızlar 7 aylik hamileyim,,, doktor sol tarafa yat dedi,,,bende her zaman sol tarafıma yatıyorum,,ama o zamanda bebek sanki sol belimde hareket ediyor, belime düşüyor sanki,,
Eziliyor ve zarar alır diye korkuyorum,,o yüzden sürekli
geceleri yataktan kalkıp oturuyorum, ,, sizce böyle olması normalmi,,,,birde, bazen sag tarafıma toplanıyor resmen karnımın şekli değişiyor, sertleşiyor canım acıyor, bide bebek çok ama cok hareketli olunca biraz zor oluyor,,resmen bebeyin herseyini hissediyorum 🤭