bzkrtayse1_ Bir kızım olucak bir kaç isim arasında kararsız kaldım yardımcı olur musunuz ? ( Almira-Ayliz-Serra-Umay)
umutluanneadayi bzkrtayse1_ inşallah birgün hamile kalırsam kızım olursa koyacağım isim Belis Umay Belis (aşkın ilk meyvesi anlamına geliyor)