Merhaba dün doğum yaptım gece bebeğimin kanında enfeksiyon olduğu için yoğun bakıma aldılar. Süt sağ getir denildi ama nerdeyse sütüm hiç gelmiyor, bir iki damla falan ancak. Pandemi sebebiyle emzirmeye müsade edilmiyormuş ancak sağıp verebilecekmişim. 7 gün antibiyotik tedavisi görecek ben sütümü arttırmak için ne yapabilirim. Bir de dikişlerim olduğu için kabız olmaktan da endişe ediyorum. Beni kabız etmeyecek, süt arttıracak tecrübelirinizi yazın lütfen ilk bebeğim ne yapacağımı hiç bilmiyorum.