Duy_gu Durucelikel kesin olarak 16 da söylüyorlar bence şuanlık alş yapma canım değişebilir yanılma olabilir
Merveikratanem Durucelikel eşimin akrabasına öyle demişlerdi 10 haftalıkken erkek dendi 16 haftalık oldu kesin erkek olabiliyor Canım
Ceysii01 Durucelikel Cok erken degilmi cnm bende 10 haftaligim ama ikiz cinsiyeti kolay kolay ögrenemicem sanirim 😁😳
nurunhayali Ceysii01 rüyalarda görüyorum anca 😅😅 kendi kendime sonra diyorum aman sağlıklı olsunlarda kız ya da erkek farketmez🥰
Ceysii01 nurunhayali bende hep iyilermi diye cok merak ediyorum 2 gun sonra randevum bide agrilarim oluyo bazen korkudan ölüyorm ikiz diyemi normalmi bilemiyo insan 😳
nurunhayali Ceysii01 ağrılar bendede oluyor canım kasıktan yukarı doğru çıkmaya başlıyorlar büyüyorlar onun ağrısıdır. Doktora her seferinde soruyorum normal diyor🙏
Ceysii01 nurunhayali evet benimde genelde kasiktan alt karnima yayilan agrilar oluyo bide belim agriyo bu kadar erken zaman olunca korkutuyo suan bile korkuyorum nasillar diye🥺
nurunhayali Ceysii01 iyi düşün iyi olsun kötüyü çağırma🥰 sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım hayırlısıyla inşallah 🙏