Nurse_91 sadece onun yüksek olduğunu kafana takma ben FSH Haziran ayında yüksek çıkmıştı bayağı bir ağlamıştım çünkü daha büyük r yıllık evliydim ve henüz bebeğim yoktu ayrıca eşimde de zaten sağlık sorunu vardı sperm sayısı çok düşüktü eşim tedavi görüyordu birde üstüne bende böyle olunca tüm bebek ümitlerim yıkılmıştı dediğim gibi Haziran 2021 hormon testi sonuçlarında FSH yüksek çıktı lh düşüktü sanki imkansız gibi birşeydi hamile kalmam bana göre ama ben Haziran ayı adet oldum o ay soğan kürü yaptım ve temmuz ayında hamile olduğumu öğrendim ve şuan 13+5 hamileyim darısı sana olsun inşallah 🤲🏻😌