kizininannesi Merhaba arkadaşlar. Öncelikle hepinize sağlıklı bir hamilelik geçirmenizi dilerim. Bebişler için alışverişe başladınız mı ? Kaçar tane zıbın tulum alt üst takım vs aldınız acaba? Cevap yazanlara teşekkür eder, iyi günler dilerim 😊
Faddoli23 kizininannesi valla ben 20. Haftada basladim heyecandan🥰 param oldukça aldim suan 26 dayım bebek arabası haricinde bisey kalmadi 😅 kış bebegi olucagi icin uzun kollu zibin aldim 5 tane 5 tane kisa kol aldim 5 alt üst takım aldim 3 tulum aldim 3 tane kışlık yün tulum aldim 5 tane 2 ince 3 kalın battaniye aldim yelek aldim 4 tane corap aldim 10 tane eldiven 5 tane önlük aldim 5 tane sapka 5 tane aklima gelenler bunlar 🥰✌️
Nlfrylmz kizininannesi biz doğduk kullanmaya bile başladık. 12.haftada büyük parçalarla alışverişe başladım. Ve 2 tane yenidoğan tulum ve zıbın dışında yenidoğan almadım. Diğer aldıklarım 0-3 ay olarak aldim. Onlardan da ilk etapta 5′er tane aldım tulum, zıbın ve 3 tane de alt üst takım aldım bize yetti yetiyor yani. Hoşuma giden birşey olursa yine alıyorum. Hic dolap doldurup küçültmeye gerek yok bence
kcnr kizininannesi merhaba bende 16. Haftada başladım zaten al al bitmiyor son ay bıraksam açıkcası zor olurdu böyleylen bile zor oluyor beşik araba falanda tamam bakımmürünlerinde biraz eksik kaldı. Ben 03-06-69 toplam 20-25 zıbın 5 tane hastane çıkışı gibi almışım alt üst ikilimüçlü beşli toplam 5 adet bir-ikide tulum aldm