irem Benim sonuç çıkmış ama doktora gosteremedm. Ama mesela bi kaç değere bakılmış onları intden sitesine girip hastanenin bakabiliyorm.ama yapan doktor görmedi sonuçları devlet Hastanesi’ne gidiyodm çünkü randevu yok. Ayrıntılı ultrasona girdiğim Doktorum da dörtlü tarama sonucunu görmek istiyorum dedi intden gösterdiğime yetersiz dedi. Doktor yorumlayacak dedi. Bu doktorun yorumlaması nasıl oluyor elinize kağıt veriyor mu veya napıyor? Bunu merak ediyorum çünkü Çarşamba günü gidicm ayrıntılı ultrason doktoruma ama dörtlü taramayi yorumlatamdm onu yapan doktora. Ben başka doktora gitsem bunu yorumlarmi yoksa testi yapanınmi yorumlamasi şart