Masal53 Kızlarr emzirdiğiniz halde aşı olan varmı hangi aşıyı oldunuz ve kaç saat sonra emzirdiniz bi sıkıntı yaşadınız mı bebekte yada sizde bi yan etkisi oldu mu 🤔🤔
Birgul Masal53 ben oldum emzirirken biontech emzirmedim 2-3 saat sonra emzirdim bi sıkıntı olmadı çok şükürr.