Merhaba yardimci olabilir misiniz amniyosentez on taramam normal cikmis ama doktor ikinci paralelini bekleyelim demesini anlamadim kafam cok karisik on taramam normalse 2 cisi neden bekleniyor boyle bir sinucla karsilasan var mi yardimci olabilir misiniz ?