papatya56 ya benim doğumum normalde haftaya olması lazım ama almıyorlar öyle salak insanlar var ki ne konuştuklarını bilmiyorlar 37 ye kadar beklicez diyorlar erken doğum için petoloji bölümünden onay almamı soylediler balikesire gittim oda erken alamayiz ama bugün kalbini duyarsın yarın duymassin dedi erken doğum izni vermedi Çarşamba özele gidicem benim şeker yüksek tip2 diyabet