Merhaba kızlar,
Sabah kontrolüm vardı bugün itibariyle 39+3 oldum doktor ultrasona bakar bakmaz sen baskı hissetmiyo musun 4200 Gr olmuş dedi yani maximum 4200 minimum 4.080 ama kesinlikle 4 ün üzerinde dedi 37 haftada çatı muayenesinde 4 kg ya kadar normal doğum yapabilirsin demisti bugün bazı risklerden bahsetti işte doğum anında makata kadar kesik atılabileceği, bebeğin köprücük kemiğinin kırılması, omzunda sinir zedelenmesi ve bu tarz durumlarda 2-3 yaşına kadar kolunu kullanmama durumları olduğunu fizik tedaviyle düzelebilecegi vs vs. kendimi normal doğuma çok hazırlamıştım ama ne sancı var ne açılma ne yapmaliyim başına böyle bişey gelen var mi bilgilendirirseniz sevinirim.