yseuyq Merhaba hanımlar 30 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim ilki sezeryan oldu 2. Doğum kaçıncı haftada oluyor doktorlarınız gün verdi mi acaba ?
kadifemsii yseuyq 38. Hafta tamamlandığı gibi alıyorlar canım bende 2. Ye hamileyim doktorum böyle demişti
Minikannecik2 yseuyq ben de merak ediyorum ikinci olacak yarın randevum var 34 haftalık oluyoruz tam devlete gidiyorum aceba onlar ne zaman alıyorlar
Denizyildizii yseuyq 33. Haftada 38 in basında aliriz dedi. Tam Gün verdi sayılmaz persembe gidicem kontrole o zaman vericek 35. Haftada