BaharngrKl mert kulağa daha hoş geliyo bence. Anlamınıda seviyorum ben. Daha düz daha karizmatik daha kullanışlı bi isim gibi. Ama sizin tercihiniz tabiki kayınvaldeniz istiyo diye koymayın sizinde içinize sinerse koyun. Ben isimleri düşürken hep şey yaparım beğendiğim isimleri bi böyle sesleniyo gibi yaparım hangisi güzel diye bide merhaba ben mert yada merhaba ben yağız falan derim kendi kendime hangisi kulağa hoş geliyo anlamak için😄