Tgcperi Arkadaşlar hamile olduğumu bilmeden 4 haftalıkken covid aşısı oldun bir şey olur mu sizce alı olan var mı
1dilaraca Tgcperi ben sağlık ocağına aşı için randovu almıştım ama gebeliktende şüpheleniyorum hemşire şüpeleniyorsan yapmayalım gebe kaldıktan 3 ay sonra yapılıyor dedi içinizi ferah tutun ama birşey olmamıştır
[silindi] Tgcperi bende hamile olduğumu bilmeden biontec aşı oldum 14 haftalık olduk çok şükür doktor da sorun olmaz demişti zaten 5.haftada öğrendim benim de 4 haftalıktı olduğum da
Mksdl Tgcperi şuan 19+4 üm. Söyledim tabiki kanamam olup olmadığını sormadı bir sıkıntı olmadı ama 2. Dozu olamadım riskli bir gebelik geçiriyorum hayırlısı