1Busraaa_ Merhaba sevgili anneler, sezeryan ve sonrasında yapılacaklar, yapılması gerekenler için önerileriniz nelerdir? 😊
Nurtrky 1Busraaa_ öncelikle cidden yürü seni kaldırdıkları zaman en az üç litre su iç baş ağrın olmasın ve sütün içinde rezene çayı ve hastanede olsan dahi sıcak suyla duşunu al
Huriyeolgn 1Busraaa_ canım kesınlıkle senı ılk ayaga kaldırdıklarında zor gelsede yurumeyı bırakma ben agrılarımı acılarımı hep yuruyerek gecırdım o kadar kolay toparlandım kı dogum gunu bebegımın altını da aldım eve geldık hastaneden evımın ısını dahı yaptım oncelıkle bol yuruyus onerıyorum ödem atman ıcınde su bol bol rezene ıc benım doktorum dus almama ızın vermemıstı onun harıcı benım omuz agrım cok faZla oldu onu 2 kurek kemıgımın arasına sıcak su torbası koymamı soyledıler oyle gectı amelıyatta hava gırısı ıle alakalı bır durum gecıcı demıslerdı agrı kesıcı yerıne sıcak su torbası gecırdı. Benım hıc bas agrım olmadı fazla sıvı aldıgımdan olabılır cok fazla rezene hosaf su vb. tükettım wc olayında boylelıkle zorlanmadım bas agrısı ıcın sade kahve onerıyorlardı gerek kalmadı bıraz uzun oldu kusura bakma saglıkla kucagına alırsın ınsallah
Evrim1906 1Busraaa_ çıkınca 6 saat yemekleri içmek yasak sonra gaz çıkarana kadar sadece sıvı tüketmene izin veriyorlar baş ağrın olmaması için kahve iç doktor baba öyle demişti ilk ayağa hemşireler kaldırıyor acı değil ama dikiş yerin de yanma hissediyorsun birde ne kadar çok yürüyüş yaparsan o kadar çabuk toparlanırsın canım benim çok fazla ağrım olmadı çok şükür
1Busraaa_ Baş ağrısı için kahve duymuştum, hangisi olacak? Nescafe mi Türk kahvesi mi ve şekerli şekersiz farkeder mi?
Gulsah03p 1Busraaa_ icebiliyosan sade neskafe iç cnm acı olan varya süt tozu olmadan o baş agrisina bire bir ama icemezsnde 3u bir arada iç bol bolda su iç hatta hosaf yapın kayısı tuvalete iyi geliyo
TBmvs 1Busraaa_ ben genel anestezi olmuştum kahve filan tüketmedim çünkü baş ağrısı yaşamadım . Mutlaka Doğum sonrası komposto filan yap yanında götür gaz ve tuvalet için çok iyi oluyor. Bol bol da yürü hastanede ağrım var diye sakın yatma
1Busraaa_ Sezeryan sabah saat 10 da olacak. Doktorum 6 gibi kahvaltı yapabilmemide söyledi. Normalde gece 12 den sonra bir şey yiyip içilmez diye biliyordum.
Evrim1906 1Busraaa_ spinal olacaksa o kadar sıkıntı yapmıyorlar aç yada tok ama genel anestezi de kesinlikle aç gel diyorlar