Zeynep2009 Merhaba güzel anneler nasılsınız. Biz bugün tam 35 haftalık olduk. Mide yanma hat safhada, bebişin hareketleri artık kaburgalarımi acıtıyor. Siz de durumlar nasıl 🤗 artık ağırlaştıgimi hissediyorum😔 Saglikla gelsin miniklerimiz💓💙
yeniannna34 Zeynep2009 merhaba bizde 36+1 den selamlar😊😅 Mide yanması hepimizi yakmış durumda sanırım o cok kötü ya 🤦♀️ beklemedeyiz ne zaman gelir diye hazır olda bekliyoruz bakalım hepimizin hayırlı doğumlari olsun😅😊🌸
balbocegim27 Zeynep2009 bende yarın 35 oluyorum bugün temizliğe başladım bakalım içinden cikabilecekmiyim
Zeynep2009 yeniannna34 aynen öyle mide yanması için napiyosunuz ben ılık süt içiyorum çok agriyinca gaviscon şurup var ondan iciyorum
Nilsubatu yeniannna34 bende 36+1 ama benim ki artık gelmek istiyor ciğer geliştirici iğneleri yapıldım beklemedeyiz bakalım
yeniannna34 Minikannecik2 doğum belirtilerini anlayabilir miyim hiç bilmiyorum inan doğum nasil gelcek onu da bilmiyorum 🤣 Dun gece bebegim enteresan şekilde çok sert ve hiç durmadan hareket ediyordu ayni zamanda baskı yapıyordu asagida sırtım belim midem öldü resmen🤣🤣🤦♀️ Seninde az kalmış ya💜
Zeynep2009 balbocegim27 ben de 1 hafta önce bitirdim halılarımi falan serdim mis oldu her yer Allah kolaylık versin temizlik aşaması biraz yorucu oluyor dikkat et yorma kendini🤗
balbocegim27 Zeynep2009 her gün bi oda yapayım diyorum hem zaman geçer hem kolay olur zaten kıçımı çekip te hepsini bi anda yapamam 😄
yeniannna34 Nilsubatu hadi ya sancılarını falan varmi canım kilosu ne kadar Perşembe kontrolüm var kilosu iyiyse erken doğum sayılmıyor artık gelsin diyorum ama bazen de diyorum zamanı ne zamansa gelsin😊
Nilsubatu yeniannna34 evet sancım çıktı cumartesi günü 😞 kilosu iyi fena değildi en son ama ne kadar kalsa o kadar iyi tabiki 🙏
yeniannna34 Nilsubatu tabiki oyle ama korkma insallah zamanında doğar 😊 Kontrolde mi tesadüfen cikti yoksa kendi sancin falan da varmiydi
Nilsubatu yeniannna34 ben perşembe günü kontrolüm vardı gittim herşey yolundaydı sonra cumartesi günü sancım çıktı