prensimgeliyor Sengul06 bizde var canım ama kanamam olmadı kanaman olursa doktora git iğneyi önce yapacaktı bana öle demişti
cinarduru 8 haftalıkken düşük tehlikem oldu doktor progestan verdi 1 ay onu kullandım 3 gün içindede kan uyuzmalığı iğnesi olmam gerekiyordu onuda oldum 28 haftada bidaha olucam birde doğumdan sonra
Sengul06 Kızlar iğne yaptılar fakat hala kanamam devam ediyor adet kanaması gibi kesilmedi birde iğneyi vurduktan bi kaç gün sonra iğne tutmuş mu diye bakıyorlarmış öyle mi bi arkadaş öyle söyledi ama bana doktorum böyle bisey söylemedi