Ydnhld Kızlar merhaba ☺️ Cinsiyetinizi çok erken öğreneniniz var mı ? En erken hangi haftada öğrendiniz. 11 haftalığım merakımdan çatlıyorum ☺️
Eylul2797_ Ydnhld malesef o kadar sanslı olamadım ben oglumda 12de ögrenmis tim simdi 15 haftalıgım haftaya giderim ins ögrenirim buradada tahmin yapanların yarısı kız yarısı erkek diyo tam heyecan yaptum😀
seraygunel Bizim kız erken davrandı 8. Haftada kendini belli etti 😅Doktorumuz erken dedi ama yinede söylemişti 10. Hafta da kesin demişti şimdi 22 haftalığız bir değişiklik yok 🤗
Aytflz RedFlower hadi hayırlı olsun inşallah ❤️ bende 14 haftalık oldum ama daha bilmiyorum en Son 11 haftayken gittim tahmin etmek istemedi
RedFlower Aytflz amin inşallah🥰pozisyon u müsait se bebeğin ve iyi bi doktor sa bu haftalarda net görüyolar. bi dahaki gitmende gösterir inşallah tatlı bişeyler ye girmeden önce biraz kımıldasın 🤗
Aytflz RedFlower ay olduğum şehirde hastane ve dr sıkıntısı çekiyoruz ne yazık ki ısrar ettim ama bu haftalarda kız ve erkek birbirine benziyor dedi maalesef