Seda9507 aynı konuyu çok merak ediyorum şurada bekleyeyim ama bildiğimi söyliyim bel fıtığı için gittiğim doktor kesinlikle normal doğumu önerdi ama tabi doğum zamanı belimin durumuna bağlı olarak yani o zaman bel ağrım vs yoksa normal olmamın daha sağlıklı olacağını söyledi doğum zamanı kendi doktorumla beraber görüşüp karar vericekler bakalım normal istiyorum 🙏🏻