tugbaa_g Bugün 25+3 olması gerekirken 24+6 çıktı yani 4 gün geride çıktı gelişme geriliği sayılır mı sizde de oldu mu böyle ? (Doktor gelişimi normal dedi)
Merveikratanem tugbaa_g normal canım ölçümle bakılıyor gelişim geriliği iki haftan fazla olunca şüpheleniyolar diye biliyorum