Kuzenim dün gece saat 1 de normal doğumla bebişini kucağına aldı onun öncesinde sezeryan ile doğum yapmıştı ve normalde bu gün öğlen sonu hastaneye yatışını yaptıracaktı planlı sezeryan olacaktı bizim kız aceleci çıktı sancım var diye gitti ntsde birşey çıkmadı ağrı kesici serum taktılar açılması da yoktu 8 dakikanın içinde serumdan hemen sonra tam açılma ile normal doğum oldu bebişimizde çok şükür sağlıklı annemizde sağlıklı darısı sizin başınıza inşallah ama kendinizi normal doğuma kodlayın resmen yapa bilirim herşey güzel olacak normal doğum yapicam felan diyin 🤗🤗🤗🤗🥰🥰🥰🥰