Arkadaşlar merhaba ben şu anda 34. haftamdayım bebeğim Suyu altı haftadır falan sınırdaydı çok şükür bugüne kadar geldik ama doktor bugün kontrolde en fazla 38. haftaya kadar bekleyebilir dedi öncesinde de Suni sancı ile alabiliriz dedi eğer su daha da sınıra düşerse. Merak ettiğim bir şey var illa suni sancı mı verilecek 40. hafta dolmadan 37. 36. haftalarda da doğum sancısı kendiliğinden başlayabilir mi yoksa başlamaz direk suni sancı mı verilecek