HMEC Dün itibariyle 32 ye girdik. Yaklaşık 11 kilo aldım. Bebeğim de her gün kıpır kıpır maşalllah. Ama en son ultrasonda baş yukarıdaydı. Hazırlıklarımız da son hız devam ediyor. Sizler de durumlar nasıl hanımlar?
Kizannesi92 HMEC 32 ye ramak kaldı başımız aşağı ya dönmüş tü en son Corona Corona takılıyoruz evde kızımla daha çantası kıyafetleri hele bir iyileselim de çok işimiz var çok
alparslanannesii1661 HMEC hazırlıklar bitti sadece yikamasi vs kaldi alınacaklar bitti yani 14 kilo aldim devamke😂
HMEC Kizannesi92 yaa çok geçmiş olsun. Ben de şu an çalışmıyorum izinliyim ama haftaya başlayacağım coronadan dolayı cok tedirginim. Nasıl atlatıyorsunuz aşılı mıydınız
HMEC alparslanannesii1661 benim de😊 doğumunuz nasıl olacak. Şu an tek tedirginliğim o benim. Korkular başladı
alparslanannesii1661 HMEC devlet oldugu icin normali bekliyorlar suanlik normal deniyor bende sizin kadar tedirginim ama cokta sabirsizim hemen dogsun istiyorum 😊