Szeys Eebruum Next Level da prof.dr. Aydan Biri var. İki bebeğimde de ona yaptırdım. İşinde çok iyi bi doktor. 800 tl ultrason
Gizemin-minnakI @Eebruum2 gün önce gülhiz karataşa gittim . 500 TL çok memnun kaldım . 40 50 dk sürdü baya ilgili.
Gizemin-minnakI @Sedaaaa2 çukurambarda yeri. Bana doktorum 5 kişi önermişti . En iyiler diye . Gerçekten baya ilgiydi.
Gizemin-minnakI @Sedaaaa2 20+5 de girdim . 19. Haftadan sonra benim için yeterli dedi gülhiz hoca da . 23 e kadar .
Sedaaaa2 Gizemin-minnakI tamam cok saolun nette cıktı dırek doktor bende 21 de düşünüyordum gideyim oraya ya randevumu alıp 😇