Kızlar bugün hastaneye gittim 6. Hafta 2. Gündeyim ultrasonda göremediler bebeği bende endşelendim sonra alttan baktılar bebeğin kalp atışı ile senin kalp atışını karıştırdım haftaya gel test yapcaz dedi ama ne testi anlamadım nolur dua edin deneyimli olanlar böyle bişeyler yaşayanlar varsa yazar mısınız?