Herkese merhaba 31+2 günlük hamileyim yaklaşık 1,5-2 aydır dayanılamayacak derecede aklımı kaybedeceğim dediğim ağrılar çekiyorum geçtiğimiz hafta öğrendim ki safra kesemde taş varmış ama hamilelikten dolayı hiç bişey yapılamıyor parol al diyorlar ama ağrılarım parolun geçirebileceği türden değil ki geçirmiyorda yani şöyle söyleyeyim o sıra elimde bi silah olsa dayanamaz kafama sıkarım o derece ağrılarım oluyor sürekli gidip serum alıyorum anca o şekilde geçiyor benim gibi olan var mı yada önerebileceğiniz bişey gerçekten çok kötü durumdayım öyle ki erkenden sezeryanı bile düşünüyorum lütfen bana bir yol gösterin