ingene onu da yaşadım olabiliyormuş böyle adete yakın testler farkedebiliyormuş 💕 test yaptım baya koyu pozitif 2 testimde 🤦🏼♀️ Erken gebelik testi aldım çıkmadı insan heyecanla bekliyor çıkmayınca üzülüyor rabbim tez zamanda nasip etsin inşallah sanada yüzünü güldürsün sağlıkla kucağına almanı çok isterim 💕💕üzülme her şeyin bir vaktin var stresten uzak dur kesinlikle