UmayGul konum olarak bilmiyorum. Ben karamanda yaşıyorum. Riskli gebeliğim var mustada başarana gidiyorum. 7/24 ulaşabilirsiniz. Akademi ve Kızılay ile anlaşmalı. Akademide yenidoğan yoğun bakım varmış. Riskli gebe iseniz maddi ve uzaklık yormayacaksa Mustafa hocaya gidin. Dün pazar sabah 6 gibi benim 2. Test sonucumu göndermiş. İlgisini siz düşünün. Her muayenesi 45 dk sürüyor ortalama 😉