Esracim kaç haftalıksın canım... ben 19+4 ama en rahat spor ayakkabım bile sıktı dün beni ve bugün farkettim evde ayakta dolanmak bile şişiriyor son zamanlarda ne yapacağım böyle giderse korkusu başladı bide çalışıyorum ben en büyük sıkıntım bu:( evde olsam inan bişeyi.dert etmezdim