Hilal0696 iyi bir doktora gidin. Benim de 16. Haftamda başımdan şöyle bir olay geçti. Takipli olduğum doktora gittim. 3 lü tarama testine göre çok az bi risk var(spina bfida) gibi ama yok gibi de detaylıda belli olur 1.5 ay sonra anlarız falan dedi. Tabi ben durur muyum 1.5 ay hemen bir profesöre randevu aldım. Girdim odaya sonuçlara baktı eee hani risk dedi. Tabi ben şok içimdeyim gözlerim dolu dolu zaten. Bu kadar ufak şeylere risk dersek işimiz var dedi. Ultrasonla da baktı. Bak dedi sıkıntı olsa kafasında belli olurdu gayet normal gözükğyor. Omurgasını inceledi. Şuan için gayet sağlıklı dedi şükürler olsun. Yani demem o ki doktor çok önemli. İyi bi doktor bulun ve ona gidin.