Sose21 Merhaba anneler ben bati hastanesi Özgür beyin yanında sezaryen olucam acaba batı hastanesin nasıl ilgili mi yani kimi hastane hastane çıkışı ve lohusa şerbeti ne kadar ikram ediyo acaba onlar nasıl bilgisi olan paylaşabilir mi
ideemirel Sose21 3 ay önce Zozan hanımda doğum yaptım doktorumdan aşırı memnundum 10 tane doğursam 10unda da Zozan hanım da yaptırırım hastene çok temiz hemşireler ilgili lohusa şerbeti bana verilmedi 2.500 sezaryen olmuştum bebişe hastane çıkışı verdiler zaten
Hazal2121 Ben kızımı orda doğurdum hastane çok temiz ilgililer odaları falan temiz ama benim doktorum çetin beydi oda urfaya gitti