Mnur yani bence korkma ben çok yemek vs yiyemiyorum bulantılardan dolayı ona rağmen iyi geçti. 22de oldum bi hafta doldu. İlk iki gün ara ara hafif baş ve kol ağrısı oldu, hani perde asarsın ağrır ya öyle bi acıydı. Bi arkadaşımın fibromiyaljisi var onun zor geçti hem ağrısı arttı hem kusma ishal oldu. Onun tetanozda da öyle olmuş. Yani tetanozda ben 10 gün çektim, bunda 2 gün.