Seymagedik Minikpandam1 bende merak edyrm 38+3 deyim bugün muayene oldum bebek aşağıda değil ama yumuşama var dedi ne zman gelir acaba son gün 8 ekim illa 40 da mı dogurcam acaba
Minikpandam1 Kumru_ yeri rahat bebenin niye gelsin ki 😂😂 saatlerce iş yapıom bana mısın demedi eğiliyorum kalkıyorum
Kumru_ Minikpandam1 Gelmeyince gelmiyor bende artık sezaryene alicakti doktor neyse ki kendi geldi sonunda☺️
Zelsonr Minikpandam1 Sanmıyorum ama sancı ya bakarlar herhalde. İlk gebeliğim olduğu için bende pek bilmiyorum canım ya🤪🤷 Yarın ki rutin kontrol
Zeynep69 39+3 😪 gelmiyor gelsin istiyorum artık hurma yiyorum yürüyorum 8 bin adım atmışım az mı yürüyorum acaba hafif agrım oluyor geçiyor napıyım başka kızlar ya kendi sancımla dogurmak istiyorum
Ayseee4238 Minikpandam1 suya oturmadim ama sıcak suyun altında baya kaldım hatta şu üzerimden akarken squat yaptım karnıma belime masaj yaptık devamlı suyun altında o tetikledi bence
DerinMavii Minikpandam1 bazılarımız az daha dursun der bazılarımız doguramiyorum allahim yarabbim😅😅 dursun işte
Kbrayank Minikpandam1 Aman bee ben 38+5 de doğum yaptim şuan hastanedeyim sezeryanimm seninki kalmayi tercih etti😂
Minikpandam1 Kbrayank bizim gelmeye niyetimiz yok teyzesi 😂 hayırlı olsun sizinkide ❤️ Kaç kilo doğdu acaba benimki şuan 3.000 kilo