36+2 olduk sabah randevum vardı kilo 3080 boy 49cm erkek bebek. Daha doktor hiç çatı muayenesi yapmadı Doğumu tetikleyebilir sonraki hafta yapalım dedi. NTS ye de bağlamadı gerek görmedi geçen hafta bakmıştı nts ye normaldi. Bebek iyi kiloda bundan sonra her an suyun gelebilir dedi. Çatı muayenesi yapması gerekmez miydi