leylo29 Benim doktorum 26.haftaya kadar yatabilirsin zaten sonrasında isteyende yatamazsın bebek rahatsız olup tekmeler demişti 🤗 ben de o haftalara kadar sırt üstü yatabildim. Birde sırtınızı destekleyip hafif yanda yapabilirsiniz, tamamen sağa ya da sola dönük yapmanıza gerek yok insan tutuluyor belli bi zamandan sonra 🤭