Herkese merhaba 30+3 deyiz bugün kontrolden çıktım nst de hafif sancım olduğunu ve idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi enfeksiyon için ilaç verdi ama forumda internette falan baktım aynı anda hem nst de sancı hemde enfeksiyon olunca yatış progestan ciğer geliştirici vs. Yapılıyormuş bna hiç bir şey yapmadılar normal mi başka bir doktora gitmeli miyim sizce