Bedriye12 Naziferabia bende net bilmiyorum ama kaymakamlığa başvuru yapılıyormuş sanırım burada okumuştum
Hamileanne0 Naziferabia doğum parası annenin üstüne yatiyo süt parası babanin üstüne yatıyor postaneden alıyorsunuz bebeğin kimliğini çıkartmaya gittiğiniz zaman onlar yönlendiriyor