Mrs-Turkk Kızlarr selaam. Doktorum iki hafta sonra rapor vereceğini söyledi. 32+4 oluyorum o zaman. O haftada rapor almam sıkıntı olmaz dimi sizler kacıncı haftada aldınızz?
Cemresra Mavi34 hıc rapor almadan ise devam etsek sorun olurmu illa calısabılır raporu almak zorunda mıyız?
Cemresra Nurtrky yaa cok tesekkur ediyorum bilgi icin bende almayım direk 37 de rapor alım diyordum cok sagol un