Ben cumartesi akşamı hastaneye gittim çok kusuyordum ve baya halsiz düştüm yemek yiyememekten keton değerim ++++ çıktı var mı böyle yükselen acaba bana yatış yapmam lazım dedi ben evde kendime bakarım dedim imza atıp geldim bugün yine idrar vericem dua edin yüksek çıkmaz inşallah 8+6 günlüğüz yoksa bugün hastaneye yatış yapacaklar