Merhabalar sizinle dertleşmek istedim, 16 haftalık gebelim, dün bir olay yaşadım çok üzüldüm ve çok ağladım sabaha kadar tutamadım kendimi ama dünden beri vicdan azabı duyuyorum ve bebeğim için endişe ediyorum etkilenmiş midir hareketlerini hala hissedemediğim için anlayamıyorum iyi midir, hastaneye gitmeyi de düşünüyorum