Mom62266 aynen canım biz başta çocuk için çok döküldük tedavi için Baya para harcadık kayınvalidemgile oturmasak işin içinden çıkmazdık dahada beraber oturuyoruz evimin borçu bitene kadar da oturacam 3 tane çocuk kolay değil kızım ikizler doğduğundan 20 aylık olacak kızımda küçük iki tane bebek bakmasıda zor ev borçum biterse arabamız zaten var geriye çocukların okul masrafları kalıyor oda zaten şimdiden kenara koyuyorum kızıma verilen harçlıkları hep biriktirdim bankaya koyuyorum