Selinnn96 Cicilibicili ben 37+2yim daha olmadım ya geç değil mi randevum 4 ekimde ozaman yapıcak sanırım
Cicilibicili Selinnn96 değil aslında, 37 den itibaren yapmaya başlıyorlar. Son haftalarda yapan da var doktora göre değişiyor